مقالات مقالات .

مقالات

لوازم یدکی سراتو سایپایی و وارداتی

مشکلات خودروی شما، جایگزین قطعات اصلی می شوند، لوازم یدکی می گویند. این قطعات باعث می شوند تا خودروی شما بتواند به فعالیت خود ادامه بدهد.
لوازم یدکی سراتو سایپایی و وارداتی با کیفیت و قیمت مناسب در دسترس شما می باشد. بنابراین هیچ نگرانی بابت تهیه این قطعات نداشته باشید. لازم به ذکر است که استفاده از لوازم یدکی اصل و با کیفیت، سلامت خودرو و سرنشینان را تضمین می کند.
اگر از لوازم یدکی اصل سراتو استفاده کنید، طول عمر قطعاتی که با هم کار می کنند افزایش پیدا می کند. در حالی که استفاده از قطعات بی کیفیت و تقلبی، عملکرد خودروی شما را با مشکل مواجه می کند و سلامت سرنشینان را نیز به خطر می اندازد.
فروش تخصصی قطعات یدکی و لوازم جانبی کیا سراتو
شما می توانید برای خرید قطعات و لوازم یدکی اصل کیا سراتو به فروشگاه kia110 مراجعه نمایید. این مجموعه در بازار بزرگ قطعات و لوازم یدکی خودرو در چراغ برق تهران واقع است. شما می توانید به صورت حضوری یا اینترنتی خرید خود را انجام دهید. محصولاتی که در این فروشگاه به مشتریان عزیز عرضه می شوند اصل بوده و کیفیت بالایی دارند. سفارش های تهران در کمتر از یک ساعت و سایر سفارش ها در کمتر از یک روز برای خریداران ارسال می شوند. مجموعه کیا 110 دارای پشتیبانی 24 ساعته می باشد و مشاوران این مرکز به صورت شبانه روزی آماده ی پاسخ گویی به شما عزیزان می باشد.

خرید لوازم و قطعات سراتو
اگر تصمیم دارید لوازم یدکی سراتو بخرید، باید به مدل سراتو توجه کنید. حتما می دانید که سراتو به صورت های وارداتی و مونتاژی (سایپایی) در بازار وجود دارد. این خودروها از نظر برخی از قطعات با هم تفاوت دارند. سایپا برای اینکه بتواند سراتو را با قیمت کمتری روانه بازار کند، برخی از قطعات و آپشن های آن را حذف یا داخلی سازی کرده است. بر این اساس، سراتو سایپایی با مدل وارداتی آن از نظر تعداد کیسه های هوا، ترمزها، استارتر، نوع آینه ها و … متفاوت می باشد. خودروسازی سایپا تعدادی از امکانات رفاهی و ایمنی را به مدل های اتوماتیک و آپشنال مونتاژی انتقال داده است.
در هنگام خرید قطعات مختلف سراتو، حتما اطلاعاتی در مورد قطعه ی موردنظر به دست آورید. خرید خود را از فروشگاه های معتبر انجام دهید. قطعه ای را خریداری کنید که دارای گارانتی و ضمانت کالا باشد. به بسته بندی کالا توجه کنید. با دقت در لوگوی حک شده بر روی بسته بندی و برچسب آن می توان اصل یا تقلبی بودن قطعه را تشخیص داد. شما می توانید برای خرید قطعات و لوازم سراتو به فروشگاه کیا 110 مراجعه نمایید.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۴:۵۲:۳۲ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)